Re: Skopiwoanie wszystkich plikow zdysku na dysk

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 20:36:10 MET DST

Użytkownik "Grazyna" <kuzynkagra@-wytnij-poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ch9t7c$3rd$1@news.onet.pl
> Michal Kawecki napisał w wiadomości

> Skoro akurat polecasz znowu (bardzo słusznie) ten świetny program, to
> muszę ;-) zapytać, czy zauważyłeś linka do nowej, bardzo przejrzyście
> zrobionej bazy wiedzy:
> http://www.terabyteunlimited.com/kb/

A i owszem - dowiedziałem się o tym właśnie ze wspomnianej przez ciebie
grupy dyskusyjnej. Na której poskarżyłem się zresztą na wolne działanie
BootIt na mojej nowej płycie głównej. Rozwiązanie mojego (indywidualnego
w końcu) problemu zajęło supportowi dokładnie 10 dni :-). Teraz więc
mogę powiedzieć, że nie tylko sam program, ale i wsparcie do niego też
jest godne zaufania.

/odpowiadając zmień px na pl/