Re: Skopiwoanie wszystkich plikow zdysku na dysk

Autor: Grazyna <kuzynkagra_at_-wytnij-poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 15:55:33 MET DST

Michal Kawecki napisał w wiadomości
news:feu7hc.jgt.ln@kwinto.prv
> Użytkownik "Jewgieni" <o@o.o> napisał w wiadomości
>
> BootIt Next Generation http://www.terabyteunlimited.com.
>
> http://tinylink.com/?NJ8PI3DAJb

Skoro akurat polecasz znowu (bardzo słusznie) ten świetny program, to
muszę ;-) zapytać, czy zauważyłeś linka do nowej, bardzo przejrzyście
zrobionej bazy wiedzy:
http://www.terabyteunlimited.com/kb/

Jest już nawet to:
http://www.terabyteunlimited.com/kb/article.php?id=097

P.S. Zmobilizowałeś mnie niedawno do zainstalowania najnowszej wersji
BootIt (aktualnie 1.64). Przy tej okazji nadrobiłam zaległości w
czytaniu ich grupy. Dawno tam nie zaglądałam - teraz widzę, że to był
poważny błąd. ;-))

--
Grażyna