Re: Dziwna sprawa

Autor: CodeBoy <codeboy_at_wp.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 21:18:52 MET DST

On Tue, 31 Aug 2004 18:40:30 +0200, Piotr 'Sofcik' Smerda
<piotrs00@niespamowac.pl> wrote:

> Komputer i użytkownik w Active Directory to obiekt. Zatem komputer też
> posiada swój SID. Przy takich akcjach najlepiej zrobić tak:
> 1. Usuwamy komputer z domeny
> 2. Zmieniamy jego nazwę
> 3. Dodajemy do domeny
>
> Można też ewentualnie ręcznie wyczyścić wpisy w AD - to przydaje się gdy
> userzy np przeinstalują sobie system i nadadzą komputerowi tę samą nazwę.

Tak zostalo zrobione
co wiecej ten komputer siedzi w domenie bo moze korzystac ze wszystkich
swoich uprawnien, co wiecej jeden komputer z domeny moze sie do niego
podlaczyc , pozostal problem pozostalych, oczywiscie moge zrobic jeszcze
raz jak piszecie , ale nie wiem czy to pomoze

Jeden nazywa sie nazwisko , a drugi nazwisko-old

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/