Re: Dziwna sprawa

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 18:40:30 MET DST

On Tue, 31 Aug 2004 18:24:16 +0200, CodeBoy wrote:

> Na moj maly rozumek, bledne rozumowanie, nie ma to nic wspolnego , userzy
> sa na domenie zakladani wiec SID jest identyczny
> to tak jak na notebooku logujesz sie na konto komputera stacjonarnego

Komputer i użytkownik w Active Directory to obiekt. Zatem komputer też
posiada swój SID. Przy takich akcjach najlepiej zrobić tak:
1. Usuwamy komputer z domeny
2. Zmieniamy jego nazwę
3. Dodajemy do domeny

Można też ewentualnie ręcznie wyczyścić wpisy w AD - to przydaje się gdy
userzy np przeinstalują sobie system i nadadzą komputerowi tę samą nazwę.

--
Pozdrawiam
Piotrek