Lamerskie pytanie z SBS 2003

Autor: Zdzisław Landowski <codeboy_at_wp.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 08:54:33 MET DST

 Witam
Mam teraz zadanie w pracy , musze na probe postawic serwer na testowym
windows2003 SBS
i teraz mam problem z domenami i IP , aby zainstalowac to wszystko musze
podac takie same informacje jak na serwerze produkcyjnym
i teraz pytanie jesli mam domene xxx.com.pl i wewnwetrzna xxx.local to ktora
podaje przy instalacji ?
czy zaraz po podlaczeniu serwera wszystko bedzie chodzic jak przed podmiana
?
sorry za lameriade ale nigdy nie robilem takiej operacji w srodowisku
domenowym.
Internet nie jest dzielony na tym serwerze, serwer w tej chwili ma adres
192.168.0.2 i taki sam adres maja DNS

w tej chwili SBS 2k to serwer plikow, drukarek, DNS, kontroler Domeny i
Exchange
i taki ma tez na probe byc 2k3

Dodatkow czy sa jakies narzedzia do przeniesienia AD i Exchange , czy musze
na kazdym komputerze robic to na nowo.
Dzieki za pomoc.

--
pozdrawiam