Re: Zwiechy filmów na Radeonie 9100 (Win2k/XP)

Autor: Eisar <eisar_at_NIENAWIDZE-SPAMUo2.pl>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 22:21:46 MET DST

Było to Thu, 26 Aug 2004 22:18:48 +0200, kiedy Bartlomiej Jung napisał(a)
wiadomość <news:2jgsi0t4dugeo38he17uvhrrlg2g6s00rk@4ax.com> na grupę
pl.comp.os.ms-windows.winnt:

Spróbuję, lecz mam wrażenie że to wina złęj współpracy sterowników z kartą
i systemami NT (2k/XP), bo na 98 wszystko chodzi idealnie.

Tu nie ma czegoś takiego że się wiesza jak chce, może bez zwieszki i
żadnych problemów chodzić i kilka dni /nie próbowałem dłużej/, ale jak
włączę film /na Win2k albo XP/ to kaputt, nic się nie da zrobić (i dzieje
się tak po instalacji sterowników, dopóki karta ma stery standardowe
wszystko jest wporzo)

--
"I będzie wolno coraz mniej, choć można coraz więcej"
     Piotr Dębek, CHIP