Re: Zwiechy filmów na Radeonie 9100 (Win2k/XP)

Autor: Bartlomiej Jung <e-m_at_il.w.stopce>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 22:18:48 MET DST

On Thu, 26 Aug 2004 00:02:50 +0000 (UTC), "m4st3r"
<m4st3r.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:
>Otóż gdy na podanych konfiguracjach próbuję odpalić jakikolwiek film (nieważne
>czy korzysta z FFDShowa, czyli Mpeg4, czy jest to zwykły mpg, próbowąłem też z
>odinstalowanym FFDShow'em) system zamiera, nic się nie daje zrobić (odczekałem
>dla pewności kilkanaście minut po takim zwiechu i dalej nic).
>
>Problem występuje po zainstalowaniu sterowników do Radeona (dopóki karta
>istnieje jako Standardowa karta VGA filmy są odtwarzane, sprawdziłem!)
>
>I jak tu nie kochać Windowsa (ale dodam że na identycznej konfiguracji, tylko
>zamiast XP mam Win98, wszystko chodzi świetnie, ehh)

Podobny objaw mialem na nowej Saphire Radeon 9500 128MB. Na XP
zawieszala sie grafika albo czasami caly system. Nie bylo reguly kiedy
sie powiesi a kiedy nie. Czasami po restarcie chodzilo dobrze przez
kilka godzin, czasami przez 5 minut. Jesli nie uzywalo sie kompa ale
byl wlaczony to zawieszania nie bylo. Co ciekawe w W2K i Win98 nie
bylo tych problemow. Na innej karcie tez wszystko OK.
Probowalem wszystkich mozliwych opcji ustawien karty. Rozne dziwne
sterowniki. A pomoglo wygrzanie karty przez tydzien. Wlaczylem kompa i
jakis wygaszacz dosc mocno obciazajacy grafike i wyjechalem na
tydzien. Po tygodniu wrocilem i wylaczylem kompa. Jak do tej pory
wszystko dziala pieknie. Karta sie nie wiesza, komp sie nie wiesza.
Wyglada na to, ze po prostu w fabryce jej nie wygrzali. A meczylem sie
chyba z 3 miesiace albo i dluzej.

--
Bartłomiej "Maly Mis" Jung
newsy AT bjung.com   GG#14042