Re: Nie moge uruchomic

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 21:37:12 MET DST

Użytkownik "marcin lewandowski" <www-usunto@saepia.net> napisał w
wiadomości news:cgld3l$jp0$1@inews.gazeta.pl

> hm... chyba windows update mi jakies poprawki poinstalowal.
> odinstalowac?

Nie, raczej nie o to chodzi.

> i borland c++ builder 6

Nie.

> a jest patent zeby je zainstalowac bez formatowania?

Wkładasz płytkę CD ze sterownikami do płyty głównej i instalujesz.

> probowalem dac naprawianie windowsow z cd - nic nie pomoglo.

> nie. a nawet jesli podczas transportu by sie zresetowal - co niby tam
> takiego moglbym zmienic zeby to nie dzialalo?

Chodziło mi raczej o świadomą interwencję. A skoro ten komputer
rzeczywiście tylko się przejechał kawałek, to zajrzyj chociaż do
obudowy, czy np. nie spadła któraś ze zworek na płycie głównej,
podociskaj moduły RAM. Coś musi mu dolegać, ten log na to wskazuje.
Spróbuj przeskanować dysk twardy - może się uszkodził? Wykonaj chkdsk /f
(albo lepiej - /r) spod Konsoli odzyskiwania. Jeśli naprawa systemu - to
wybierz naprawę automatyczną, pójdzie nawet bez dyskietki awaryjnej. W
ostateczności możesz przeinstalować system sam na siebie, danych nie
powinieneś utracić. Chyba że masz tam jakieś bardzo specyficzne
programy. Wyeksportuj przedtem certyfikat szyfrowania danych (jeśli z
niego korzystasz).

315341 - Jak przeprowadzić uaktualnienie na miejscu (ponowną instalację)
systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;315341 (ten link w
praktyce dotyczy także W2k).

/odpowiadając zmień px na pl/