Re: Nie moge uruchomic

Autor: marcin lewandowski <www-usunto_at_saepia.net>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 21:18:53 MET DST

Michal Kawecki napisał(a):

> A co instalowałeś przed ostatnim zamknięciem systemu? Bo mam wrażenie,

hm... chyba windows update mi jakies poprawki poinstalowal. odinstalowac?

i borland c++ builder 6

> że brak jest sterowników chipsetu płyty głównej - nic sie nie ładuje,

a jest patent zeby je zainstalowac bez formatowania?

probowalem dac naprawianie windowsow z cd - nic nie pomoglo.

> audio, porty, stacja dyskietek, i tak dalej. Grafika ładuje się domyślna
> (vga.sys). więc to chyba nie jest problem z rozdzielczością. Może
> przestawiałeś coś w BIOS-ie?

nie. a nawet jesli podczas transportu by sie zresetowal - co niby tam
takiego moglbym zmienic zeby to nie dzialalo?

--
m.