Re: Nie moge uruchomic

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 20:30:01 MET DST

On Thu, 26 Aug 2004 19:51:46 +0200, marcin lewandowski wrote:

> Nie znalazlem zadnej polskiej grupy o w2k wiec pisze tutaj.
>
> Mam zainstalowane windowsy, (swiezo, 3 dni temu). Pracowalem na nich
> pare dni. Potem przewiozlem komputer gdzie indziej i nie startuja
> inaczej niz w trybie awaryjnym (nie moge sobie pozwolic na format).
>
> Tutaj jest plik ntbtlog.txt: http://saepia.net/temp/ntbtlog.zip
>
> Usuniecie z rejestru wpisu sterownika srv.sys nie pomaga.
>
> Ładowanie staje juz na graficznym ekranie ladowania, wydaje mi sie ze
> jak wszystko jest ok to wtedy ekran raz mruga i idzie dalej. Czy
> [...]

Spróbuj w pliku boot.ini dopisać do linii uruchamiającej Twój system
parametr /BASEVIDEO np u mnie wyglądałoby to tak :

[boot loader]
timeout=15
default=multi(0)disk(0)rdisk(1)partition(1)\WINNT
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(1)partition(1)\WINNT="Microsoft Windows 2000
Professional" /fastdetect /basevideo

System powinien się uruchomić w 640x480x4bpp

--
Pozdrawiam
Piotrek