Re: Partycjonowanie w win2003 (dysk dynamiczny)

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 20:25:03 MET DST

On Thu, 26 Aug 2004 17:14:04 +0200, Komar wrote:

> Witam,
> typ dysku mam ustawiony na dynamiczny, ale nie mogę w żaden sposób
> (nie wiem jak?) zmieniać rozmiarów partycji. Może ktoś mi coś poradzi?
> Czy można w jakiś sposób wrócić do podstawowego typu dysku? W opcjach
> 'konwertuj na dysk podstawowy' jest na szaro (opcja niedostępna)-
> jakie mogą być przyczyny?
> Z góry dzięki za pomoc
> komar

Powrót do dysku podstawowego można wykonać na 2 sposoby:
1. (bezpieczny) Backup danych, usunięcie dysku dynamicznego, stworzenie
podstawowego i restore danych
2. (ryzykowny) Skorzystanie z http://faq.arstechnica.com/link.php?i=1806

Osobiście preferuję pierwszy sposób bo mam 100% pewność że danych nie
stracę. Drugi sposób wypróbowałem na jednym z serwerów przeznaczonych do
reinstalacji. Operacja się powiodła jednak chyba nie zaryzykowałbym takiej
akcji na serwerach produkcyjnych.

--
Pozdrawiam
Piotrek