Re: Dostęp do plików jak przez sieć

Autor: Pedro <piotrek_at_india.com>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 11:39:23 MET DST

Użytkownik "Maly" <maly@szkola.nospam.net> napisał w wiadomości
news:tfw5hy2yypnj.1feu43i07xt1h.dlg@40tude.net...
> On Sun, 22 Aug 2004 18:21:48 +0200, Pedro wrote:

> Sprawdź czy masz włączony systemowy firewall (jeżeli komputer z którego
> próbujesz się dostać na swój komputer też jest XP to sprawdź również na
> nim).

Jest jeden komputer, który nie jest połączony z siecią. Chciałbym dostać się
do plików przez wpisanie ścieżki z nazwą hosta, tak jakbym to robił przez
sieć. System odmawia mi dostępu, chociaż interesujący mnie katalog jest
udostępniony (ppm->Sharing and Security->Share this folder on the network)
Konto: Admin. Na Win98SE taki "samodostęp" działał mi bez problemów. Nie
znam jeszcze XP'ka za dobrze i możliwe że trzeba tu jeszcze coś
skonfigurować (uruchomić jakiś serwis?)

Pozdrawiam
Pedro