Re: dostep tylko L2TP

Autor: amigo <amigo_at_nospam.icpnet.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 18:40:27 MET DST

> Wyłączyć porty PPTP? Zablokować porty na FW?

czyli tak poprostu...hmm...myslalem ze jest jakas specjalna opcja na takie
rzeczy w samym chocby RRAS. ale jesli tak to ok (tylko ze przy portach nie
mam opcji wylacz/usun. ale dobrze ze pozostaje FW)

> Dlaczego?

moze nie uscislilem - opcja kontroluj dostep przez zasady grupy jest
wyszarzona przy samych userach (nie pamietam juz why ale ma to jakis zwiazek
z trybem w jakim pracuje DC bodajze).
jednak - sa jeszcze zasady dostepu zdalnego w samym RRAS. czy jednak tu
chodzi o te same zasady ?? bo jesli nawet nie, to nie wiem dlaczego nie
dziala opcja "tunnel type pasuje do L2TP" po usunieciu PPTP (a klient laczy
sie z sukcesem oczywiscie przez PPTP).

przepraszam za jakis taki balagan ale dawno tego nie konfigurowalem i juz
troche pozapominalem :)