Re: Garsc problemow z w2k

Autor: GMN <weq_at_tlen.pl>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 14:04:11 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> net use /delete z konsoli (rozłącz połączenie IPC$).
Na pewno "/delete" ? Bo chyba nie dziala - wyruca liste opcji zamiast
cos w rodzaju "polaczenie zerwane| Ale to nic - jak juz mam trop ze w
poleceniu NET to jakos dojde - dzieki.

> A jaką masz drukarkę i jak podłączoną?
Brother iles tam - przez LPT

> To raczej nie wina programu DOSowego, a sterownika
> drukarki. Proponowałbym zacząć od ręcznego usunięcia
> z katalogu spool zadań wydruku i próby ponownego
> uruchomienia usługi Spooler.
no i wlasnie przy recznym ponownym uruchmianiu (systemowym tez)
wyskakuje blad - program wykonal bla bla.

> W Narzędziach administracyjnych.

> A jesteś pewien stabilności sprzętu?
Poza tymi aplikacjami pracuje stabilnie.

> A sprawdziłeś _wszystkie_ dzienniki? Bo to właśnie ten.
sa trzy - czy wiecej?

> Po ustawieniu polskiego locale na cały system jako
> domyślnego CP852 samo powinno być w DOSie i w konsoli,
> bez kombinowania.

No i wlasnie niestety to nie wystarcza. Podejrzewam ze w tej wersji nie
ma czcionek CE i stad jest niefart

Tak czy siak dzieki za pomoc, pare pomyslow mi podsunales - chcetnie
skorzystam z kolejnych :)
Pozdrawiam
GMN