Re: instalacja modemu Thomson 390 HELP

Autor: zumek <zumekWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 22:16:25 MET DST

> Witam.
>
> Juz drugi raz mam problem z zainstalowaniem modemu TVK THOMSONa. Kiedy
> Windows rozpoznaje go jako RCA Modem jest ok i wszystko idzie ze
> sterownikami dostarczonymi z ww urzadzeniem, ale zdarza sie, ze Win widzi go
> jako Thomson cos tam i tych sterownikow nie akceptuje. Jak sobie z tym
> poradzic??
>
> Model modemu Thomson TCM 390
>
> lego

Masz przez sieciówkę czy przez USB ?
Jaki Windows ?

Najprostrzy sposób to przy instalacji systemu odłączyć toto od komputera,a jak
się zagapiłeś to skopiuj plik netrcacm.sys do C:\Windows\System32\DRIVERS\
następnie restart kompa.
A potem już z górki.CD ze sterownikami do napędu i wio naprzód :-)

Pzdr.
Piotr Sz.