Re: OT Exchange

Autor: Zdzisław Landowski <codeboy_at_wp.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 19:12:05 MET DST

W artykule news:cg74l9$nr4$1@atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Paweł Goleń z adresu <p_golen@ks.onet.pl> napisał(a):

> Sprawdź jeszcze ten jeden link, który podesłałem wcześniej.

Link sprawdzilem ale powod usterki byl w moim opisie , ale mam jedno
pytanko, na koncu instrukcji jest napisane aby wykasowac wszystkie pliki LOG
czy te pliki nie trzymaja moze maili ?>
czy mi sie tylko wydaje ?
a drugie podpytanie tez nie ma tego w instrukcji ale tak na zdrowy rozum to
trzeba wlaczyc chyba zatrzymane uslugi SMTP i Microsoft Exchange MTA Stacks
service

Tutaj link do tej instrukcji:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;828070

Dzieki za odpowiedz.