Re: IE i tlo Home search ???

Autor: Piotr Palusiński <perfekt..inwalid_at_poczta.tp.pl.inwalid>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 17:13:19 MET DST

Wybitnie uzdolniony(a) "soonic" <soonic@op.pl> napisał(a) w wiadomości
news:cft4di$4lc$1@atlantis.news.tpi.pl...,że:
> tak w ogole to chyba jednak musze przeinstalowac system, bo to gowno
gdzies
> siedzi i nie wiadomo gdzie nawet po rejestrze szukalem na tyle ile dalo
> rade - wczesniej w innych sytuacjach to pomagalo to hamstwo nie wiadomo
> gdzie i pod jaka nazwa siedzi. Drugi raz mi sie to zdazylo. Zapomnialem
> dodac ze na onet i wszystko co ma koncowke *.onet.pl nie moge wejsc. Z
innym
> stronami jak na razie nie mialem problemu.

1.Poszukaj w kluczu:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Extensions
Beda tam podklucze {numerki_cyferki}, klikaj na nich, jak znajdziesz wpis po
prawej stronie, to go usuń. To samo zrób w HKLM.
2.Porownaj zapisy:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
URL\DefaultPrefix
Domyślna=http://
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\URL\
Prefixes
home=http://
www=http://
itd..
3.Zobacz co masz wpisane w pliku HOSTS(bez roszerzenia), powinna tam sie
znajdowac jedna linia:
127.0.0.1 localhost
4. Zajrzyj rowniez do ogniomurka czy nie masz wpisanej "blokady" dla tej
strony.
5. Jesli wpisy będa poprawne, to podmien bibliotekę msnet32.dll na orginalną
z CD. Jest to spowdowane aktualizacja Q245729, ktora podmienia bibliotekę
msnet32.dll z powodu błędu przy otwieraniu w oknie przeglądarki plików
protokołem file://.
6. Usuń łatkę MS o nazwie "Windows SA"
7. itd...

--
Piotr Palusiński
Błąd staje się błędem, gdy rodzi się jako prawda.