Re: Instalacja drugiej kopii W2k a partycje

Autor: Dario <dchadrys_USUNTENSPAM_at_wp.totez.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 12:09:12 MET DST

Użytkownik "McSwirus" <mcswirus@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cfq7nv$en6$1@opal.futuro.pl...

> ze

> Może zostaw boot loadera z ME a aktywność ustaw na tej 4-tej
> partycji, nie wiadomo czy pomoże ale spróbować można.
> Być może sam ntloader ma takie ograniczenie i w tej sytuacji
> niewiele pomoże.
>
> Jak by co to możesz też z netu sciągnąć jakiegoś
> boot loadera co pozwoli wczytać pierwszy sektor
> partycji aktywnej nawet gdy jest powyżej 8GB, ale
> jeśli ME startuje to sądzę, że ograniczenie jest w NTLDR
> lub jakichś innych plikach systemowych, być może nawet sam
> loader z pierwszego sektora partycji NTFS nie potrafi
> [...]
Problem rozwiazany ! Nie ma zadnych ograniczeń polozenia i wielkosci
partycji rozruchowej.
Partycje trzeba zakladac uzywajac dysku instalacyjnego W2k (ja uzywalem
Partition Managera).
Chodzi o to, ze wtedy jest zostawiane 8MB wolnej przestrzeni na dysku. Nie
wiem nawet po co ale tak jest. Natomiast Boot Managery tego nie robia.
Darek