Re: Instalacja drugiej kopii W2k a partycje

Autor: McSwirus <mcswirus_at_interia.pl>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 14:06:06 MET DST

> instalacyjne

> Faktycznie, ta partycja zaczyna się na 90 GB ale czy jest na to jakies
> rozwiazanie. (WinME startuje jeszcze z dalszego miejsca)
> Darek

Może zostaw boot loadera z ME a aktywność ustaw na tej 4-tej
partycji, nie wiadomo czy pomoże ale spróbować można.
Być może sam ntloader ma takie ograniczenie i w tej sytuacji
niewiele pomoże.

Jak by co to możesz też z netu sciągnąć jakiegoś
boot loadera co pozwoli wczytać pierwszy sektor
partycji aktywnej nawet gdy jest powyżej 8GB, ale
jeśli ME startuje to sądzę, że ograniczenie jest w NTLDR
lub jakichś innych plikach systemowych, być może nawet sam
loader z pierwszego sektora partycji NTFS nie potrafi
odszukać plików systemowych.

McSwirus