Re: Za drogi MS WinXP PRO!!!

Autor: Marek Janaszewski \(USUN_TO. z adresu!\) <USUN_TO.j_marek_at_gazeta.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 23:23:57 MET DST

W wiadomości: cfkjli$i08$2@news.onet.pl,
Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał(a):

> No dobra, masz rację, ale co miało dać napisanie tego posta?

Witam!

Tak samo procesory Intela, normalne nie Celerony. Po prostu ceny mamy z
Ameryki a zarobki z Polski.

Wydaje mi się, że nawet jeśli Windows był by bardzo tani, to by nie
zlikwidowało piractwa. W połączeniu kampanią na pewno zmniejszyło. Ale
ludzie z czasem by się przyzwyczaili. Dodatkowo wielu ludzi nigdy nie kupi
Windows, po co jeśli można mieć go za darmo. Podobno są pirackie wersje
programów za kilka dolarów do telefonów komórkowych.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski