Re: SP2 a błędne działanie aplikacji po jego zaaplikowaniu

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 15:06:51 MET DST

On Mon, 16 Aug 2004 13:58:39 +0200, Paweł Goleń wrote:

> Przy czym do części są poprawki, a część jest niesupportowana. Sorry,
> ale kiedyś trzeba skończyć z bzdurną zgodnością wstecz.

Nie wydaje mi się dobrym podejściem tworzenie aplikacji typu Office 2003 i
kilka miesięcy potem wypisywanie na stronie WWW że z niektórymi systemami
(tu WinXP dla którego głównie był tworzony ten pakiet) może ona nie działać
poprawnie. Przepraszam bardzo, czy MS jest jakąś firmą typu "garaż" czy
poważnym koncernem? A może programiści MS wykorzystują jakieś "hacki" i
nieudokumentowane funkcje, których programiści XPSP2 mogą nie znać?
Jakkolwiek by to nie było - uważam że to niezła "porażka" :)

--
Pozdrawiam
Piotrek