Re: SP2 a błędne działanie aplikacji po jego zaaplikowaniu

Autor: Marcin Szczygielski <marcs_at_no-spam.trapu.trapu.poczta.onet.pl>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 14:12:39 MET DST

Użytkownik Radosław Sokół napisał:

> Ja bym w sumie rozpatrywał to na plus MS tutaj. Na pewno
> była to trudna decyzja i dobrze, że w imię zwiększania
> bezpieczeństwa została podjęta. Pewne wątpliwości można
> mieć jedynie w momencie, gdy "zepsuty" zostaje program
> popularny, ale już nie obsługiwany technicznie i nie ma
> szans na łatki do niego ("upgrade or die").

Oj przepraszam,
Ja rozumiem programy 4-5 letnie lub starsze , ale WORD XP czy Norton
Systemworks 2003 Professional Edition to raczej dosc nowe
programy....albo np kupuje nagrywarke i mam wersje NERO 5.5 (taka jest w
tej liscie) i co ?? Działa , działa i nagle przestaje...
E-e cos mi tu nie pasuje...moze przewrażliwiony jestem.

--
Marcin Szczygielski
marcs(at)klub(.)it-faq(.).pl