unnown sofrware exception (0xc0000094) pod adresem 0x0235ffd96

Autor: Rafal Michalski <sframich_at_ap.krakow.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 09:09:50 MET DST

Witam serdecznie!

Mam XP proffesional i oto jaki mnie spotkał przypadek:
Nagle, bez wyraźnej przyczyny zaczęły mi się wykrzaczać programy do
odtwarzania filmów Vplayer, Mediaplayer, Allplayer itp. ale tylko na
niektórych plikach avi. Co dziwne do niedawna te same pliki chodziły!
Zrobiłem uaktualnienia codec'ów przeinstalowałem programy i dalej nic -
spotkał się ktoś z was z czymś takim?
Komunikaty błedu to: unnown sofrware exception (0xc0000094) pod adresem
0x0235ffd96, czasem jednak z innymi numerkami i czasem z dopiskiem "Pamięć
nie może być "read"

Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam serdecznie wszystkich grupowiczów
Rafał Michalski