Re: Za drogi MS WinXP PRO!!!

Autor: Mundi <black-phenixWYTNIJTO_at_o2.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 08:46:44 MET DST

> A wyjazdy do cieplych krajow sa za drogie jak na polskie warunki.
> Sadze ze tydzien w cieplym kraju powinien kosztowac 20 dolarow :-)))

> I może kosztować. Zakrętujesz się na statku trasportowym u armatora pod
liberyjską flagą jako pomocnik kucharza okrętowego lub mechanika pokładowego
płyniesz do jakiegoś kraju róznikowego, tam z portu łapiesz się autostopem do
dżungli, a dżungli jedzenia jest pod dostatkiem, a przetrwanie dżungli zależy
tylko tylko od twojej cech twojej osobowości i wyobraźni przewidywania
niebezpieczeństw życia w dżungli, a więc wyjazd do ciepłych krajów może ciebie
kosztować mniej niż 20 zielonych... wedle twojego życzenia - "(...) wyjazdy do