Re: Za drogi MS WinXP PRO!!!

Autor: Malutki_Taki <rychu_at_NSP.koty.org>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 16:47:23 MET DST

Użytkownik "wróbel" <ncnpm280@cbpmgn.barg.cy> napisał w wiadomości
news:cfkv9c$bv2$1@news.onet.pl...

> wygórowana.
> To prawda,że nie ma obowiązku. Ale zawsze denerwują mnie ludzie którzy się
> na to powołują. Takie to prymitywne !
> Z swoją pracę powinno stać mnie na zakup jakich minimum luksusowych
> dóbr.Jeżeli nie tzn..że ktoś mnie wykorzystuje. I może się okazać,że to
> nie ja jestem złodziejem.(Już niejaki P.Marks na to wpadł) ;-))
> E.

No i co z tego co piszesz wynika ? Oprócz tego oczywiście ,że czegoś nie
lubisz ?
Zrób coś konstruktywnego , załóz "stowarzyszenie do zwalczania za wysokich
cen XP" albo coś innego równie skutecznego.
Prymitywizm mi zarzucasz a sam prymitywnych argumentó używasz.
Zarabiaj poprostu więcej. jak Cię nie stać na XP .XP o ile wiem artykulem
pierwszej potrzeby jeszcze nie jest.
Pana Marksa , na którego sie powołujesz mam serdecznie dosyc jeszcze z
czasow obowiazkowych
zaliczen z tzw. ekonomii politycznej ( tak,tak - dość stary jestem :-)
Życząc aby Cie stać było na XP i co tam innego potrzebujesz

--
pozdrowienia
RyAn Z.