Re: Za drogi MS WinXP PRO!!!

Autor: wróbel <ncnpm280_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 14:07:11 MET DST

> No popatrz. Ja np. uważam ,że cena benzyny/oleju napędowego jest
wygórowana.
> I co z tego wynika , że tak uważam ? To samo co z Twego "uważania".
> Nie ma obowiązku korzystania z XP.
> Pisz do Billa G. - on sprzedaje Ty kupujesz (albo nie).
To prawda,że nie ma obowiązku. Ale zawsze denerwują mnie ludzie którzy się
na to powołują. Takie to prymitywne !
 Z swoją pracę powinno stać mnie na zakup jakich minimum luksusowych
dóbr.Jeżeli nie tzn..że ktoś mnie wykorzystuje. I może się okazać,że to nie
ja jestem złodziejem.(Już niejaki P.Marks na to wpadł) ;-))
E.