Re: Problem z wyłączeniem komputera

Autor: geos <geos_at_nowhere.org>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 15:56:19 MET DST

amstaff_25@poczta.onet.pl wrote:

> Witam
> Mam windowsa 2000 i dziwaczny problem z wylaczeniem systemu. Kiedy chce
> wyłączyc komputer to wiadomo start->zamknij->zamknij system. W pracy, w domu u
> moich rodziców komputer (tez obydwa mają win2000) sie wylacza bez koniecznosci
> wyjmowania kabla z tylu kompa,wszystko sie ladnie wygasza i komputer wylacza
> sie automatycznie. A u mnie na odwrót,system sie zamyka,wyswietla sie
> napis "Mozesz bezpiecznie wylaczyc komputer" no i musze wyjmowac kabel z tylu
> co juz trwa dosyc dlugo i jest bardzo denerwujace i co wiecej, slychac jakies
> [...]

mialem podobny objaw kiedy w2k byl zainstalowany jako Standard PC (ale
nie musialem wyjmowac wtyczki tylko wylaczalem przelacznikiem po
pojawieniu sie komunikatu).
aby wszystko dzialalo jak nalezy musialem zmienic Standard PC na ACPI PC
(lub cos podobnego z ACPI w nazwie)

Control panel -> System -> Hardware -> Device Manager -> Computer

moze pomoze :)
pozdrawiam,
geos