Re: Service Pack 2, kto już zainstalował??

Autor: Jacek* <jacms_no_spam_at_priv5.onet.pl>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 13:37:22 MET DST

"Grazyna" <kuzynkagra@-wytnij-poczta.onet.pl>,
'Sat, 14 Aug 2004 13:14:34 +0200', napisał(a):

>Jacek* napisał w wiadomości

>A widzisz, ja wolałam w tym wypadku zbyt wiele nie majstrować, bo
>instalowałam sp2 na żywym systemie, którego używam od ponad półtora
>roku, i który nigdy nie był reinstalowany. Na swoje
>usprawiedliwienie ;-) dodam jeszcze, że mojemu XP nic nie dolegało i
>regularnie aplikowałam co trzeba z WU. Zdrowego systemu pewnie i sp2
>z nóg nie zwali, chociaż oczywiście nie mogę wykluczyć, że jakieś
>błędy jeszcze się pojawią.

Tyz prawda. Ja mam ten luksus, ze na swiezym, testowym - to moge
hulac. ;)

>Mój Sygate nadal działa bez szemrania, żadne okienka z błędami dotąd
>nie wyskakiwały. Dlaczego wyłączyłeś systemowego FW dopiero po
>zainstalowaniu SPF (jeżeli dobrze zrozumiałam)?

Przed instalacja SPF wylaczylem WF, ale nie zaptaszylem w Secure
Center, ze sam bede decydowal o ochronie.

>U mnie Sygate był
>zainstalowany przed sp2, ale wyłączyłam go, wyrzuciłam z autostartu,
>zrestartowałam komputer i dopiero na czysto instalowałam sp2. Potem
>wyłączyłam systemowego FW w secure center, wybrałam opcję
>korzystania z zewnętrznego FW, i dopiero wtedy uruchomiłam SPFP.
>Ja na wszelki wypadek też utworzyłam punkt przywracania systemu, ale
>ta funkcja podobno bywa czasami zawodna, więc sp2 instalowałam
>dopiero po zrobieniu obrazu partycji.

Funkcja jest ok, tylko, ze jak pisalem u mnie utworzyla sie
automatycznie. Nie tworzylem recznego restore point przed instalka
SPF, co na roboczym systemie robie i nie ma problemow z przywroceniem.
Tworzenie automatyczne moglo nastapic przed pierwszym rebootem.

--
J* ...,,,,,... icq#:49141826, gg:4411705
...walnij lufę a znajdziesz swoje continuum...