Re: Service Pack 2, kto już zainstalował??

Autor: Grazyna <kuzynkagra_at_-wytnij-poczta.onet.pl>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 13:14:34 MET DST

Jacek* napisał w wiadomości
news:vemqh011uh0nqhn9k6aujsneoh04mkpcqa@4ax.com

> Jednak mam problem. ;)
> Sygate po zainstalowaniu i wymaganym restarcie jest ok. Tylko, ze
> juz
> nastepny restart wywala na pulpit okienko z bledem SPF, ze nie
> mogl
> cos tam - musze spisac. Najciekawsze, ze nie mozna odinstalowac,
> nadinstalowac i nawet automatyczny restore point nie moze
> przywrocic
> systemu. Zaraz po zainstalowaniu SPF mieszalem w services i GP,
> wylaczylem windows firewalla i secure center, moze cos
> zmajstrowalem.
> [...]

A widzisz, ja wolałam w tym wypadku zbyt wiele nie majstrować, bo
instalowałam sp2 na żywym systemie, którego używam od ponad półtora
roku, i który nigdy nie był reinstalowany. Na swoje
usprawiedliwienie ;-) dodam jeszcze, że mojemu XP nic nie dolegało i
regularnie aplikowałam co trzeba z WU. Zdrowego systemu pewnie i sp2
z nóg nie zwali, chociaż oczywiście nie mogę wykluczyć, że jakieś
błędy jeszcze się pojawią.
Mój Sygate nadal działa bez szemrania, żadne okienka z błędami dotąd
nie wyskakiwały. Dlaczego wyłączyłeś systemowego FW dopiero po
zainstalowaniu SPF (jeżeli dobrze zrozumiałam)? U mnie Sygate był
zainstalowany przed sp2, ale wyłączyłam go, wyrzuciłam z autostartu,
zrestartowałam komputer i dopiero na czysto instalowałam sp2. Potem
wyłączyłam systemowego FW w secure center, wybrałam opcję
korzystania z zewnętrznego FW, i dopiero wtedy uruchomiłam SPFP.
Ja na wszelki wypadek też utworzyłam punkt przywracania systemu, ale
ta funkcja podobno bywa czasami zawodna, więc sp2 instalowałam
dopiero po zrobieniu obrazu partycji.

--
Grażyna