Re: SERVICES.EXE używa 100% procesora !! :((

Autor: Marek Janaszewski \(USUN_TO. z adresu!\) <USUN_TO.j_marek_at_gazeta.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 21:56:28 MET DST

W wiadomości: 411ccf54$1@news.home.net.pl,
kovalek <kovalek@op.pl> napisał(a):
[...]
> Co to za polecenie (mi nie dziala).
[...]

Witam!

Winnt32.exe to program instalacyjny umieszczony na płycie CD instalacyjnej
systemu. Chyba katalog i386. Uruchom ten program z parametrem "/?" aby
dowiedzieć się o tym z jakimi parametrami można instalować system.

> Nie da sie jakos sprawdzic jaki program wplywa na proces SERVICES.EXE
> ??
[...]

Raczej procesy są po to procesami aby ich wzajemny wpływ był ograniczony.
Mona spróbować namierzyć, który wątek (thread) w tym procesie zajmuje ten
czas, jakieś jest jego call stack. Sprawdzić czy na jakiś portach TCP/IP ten
proces nie przesyła danych. Czy to pomoże to nie wiem. Nie znam prostej
rady jak sprawdzić co się dzieje. Może sprzęt, jakieś sterowniki.
Przeskanować antywirusowo.

W najgorszym razie zainstalować wszystko od nowa i zrobić to dobrze. Należy
uważać ze sterownikami i ustawić dobrą konfiguracje.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski