Re: SERVICES.EXE używa 100% procesora !! :((

Autor: kovalek <kovalek_at_op.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 16:25:25 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:cfbos6$bjo$1@news.onet.pl...
> Marek Janaszewski (USUN_TO. z adresu!) <USUN_TO.j_marek@gazeta.pl>
>
> Ja nigdy nie miałem problemów. Polecam winnt32.exe /UNATTEND

Co to za polecenie (mi nie dziala).

Już nie wiem co zrobić - chyba wyrzucić komputer za okno. Przeinstalowalem
na nowo winde (to znaczy nałożyłem jeden system na drugi). Nic to nie dalo,
dalej jest tak jak bylo. Nie wiem czemu tak sie dzieje.
Nie da sie jakos sprawdzic jaki program wplywa na proces SERVICES.EXE ??

Prosze - pomóżcie...

--
pozdrawiam
Leszek Kowalski