Re: Kwaredna web w Excelu

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 10:48:26 MET DST

On 13 Aug 2004 10:32:08 +0200, kozli wrote:

> Jesli ktos wie, to prosze o pomoc (tylko nie krzyczcie ze to zla grupa, bo excel
> (2000) jest na win 2000 :)
> Chce zrobic taki numer, zeby adres www kwarenda pobierala z arkusza,
> chodzi o to, ze adres zmienia sie data www.[]...2004-6.asp, i chce
> wpisywac date w arkuszu, zeby excel pobieral mi dane z tej konkretnej daty.
> Ale jest problem, bo excel nie chce pobierac adresu z komorki w excelu;
> kwarenda pobiera jeden adres i nic nie da sie zrobic. Jest jakis sposob?
> Pozdrawiam,
> Pawel

Nie wiem czy to jest możliwe w Excelu ale jeśli dałoby się otwierać jako
link ciąg tekstu to problemu nie ma :
1. Generujesz string z adresem BEZ daty np "http://www.adres.pl/podstrona/"
2. Dodajesz do tego bieżącą datę jako string
3. Otwierasz string jako URL i z niego pobierasz datę.

--
Pozdrawiam
Piotrek