Re: Jak udostępnić katologi w WinXP Pro dostępne na hasło?

Autor: Krzysztof Preś SQ7RO <krzysztof.pres_at_egmont.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 10:42:35 MET DST

rozumiem ze masz grupe robocza. w takim razie na winxp zaloz konta dla
uzytkownikow i w udostepnianiu katalogu, opcja uprawnienia usun wszystkich i
dodaj tylko tych dal ktorych ma byc udostepniony katalog. po podlaczeniu z
innego kompa bedzie user bedzie musial wpisac login i haslo (takie jakie
zalozyles dla niego w winxp)

pozdrawiam

Użytkownik "Janek" <janek555WYTNIJTO@o2.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam pytanko jak udostępnić katologi w WinXP Pro dostępne na hasło? Mam w
jednej
> firmie sieć microsoft network (stacje win95, 98se, win2000 i winxppro) i
> chcialbym udostępić kilka katalogów na stacji winxp wybranym userom za
podaniem
> hasła np. katalog z programami ksiegowymi tylko dla księgowości, katalog z
Lexem