Re: Win 2003 serwer

Autor: Jacek Wołoszka <jacekw_at_grochowski.com.pl>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 10:58:18 MET DST

news:cfcg1e$t6n$1@polsl.gliwice.pl...

> Ale w jakich warunkach, przy jakiej konfiguracji, z jakim
> łączem internetowym, z jakim oprogramowaniem WWW i pocztowym,
> z jakimi wymaganiami co do routowania, NATowania i filtrowania
> ruchu... Bez takich szczegółów nie da się odpowiedzieć na Twoje
> pytanie!
>
> Windows 2003 jako taka bramka/serwer będzie miał sens w sieciach
> z setkami użytkowników, bo przy kilkunastu-kilkudziesięciu
> userach koszt sprzętu i oprogramowania na jedno stanowisko
> będzie straszliwy.
>
> A i tak sam polecałbym raczej postawienie Win2k3 w sieci lo-
> [...]
Nie no z tym ze bedzie 100x razy bezpieczniej to chyba troche
przesadziles...
Akurat w2003 nie jets taki "otwarty na swiat" jak poprzednicy.
Zreszta troche wiedzy, wlaczenie RRAS i sie calkiem bezpieczny system robi.
Coby nie bylo niejasnosci uzywam linuxa jako bramy do netu - bo taniej to
jest fakt,ale gdybym mial kase na w2003 + sprzet + ISA to chyba bym wybral
takie rozwiazanie- mniejszy naklad pracy i z tego co widzialem mile dla oka
efekty.