Re: rejestr+winnt+winxp

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 22:12:51 MET DST

Pawel Borkowski wrote:

> nie mam pliku config tylko config.nt... oraz katalog config. Chce
chodzi o folder config - rejestr systemu i kilka innych rzeczy trzymana
jest w %systemroot%\system32\config\

w tymze folderze masz takiez pliki jak na przyklad system czy software
ktore odpowiadaja odpowiednim galaziom rejestru, takim jak na przyklad HKLM

> poprostu odzyskac hasla oraz rozne dane... jak to plik ktory mam
> otworzyc? (nie ma opcji Plik => Otworz or smth :) ) ogolnie to nie
Nie otworz plik ale po angielsku ta opcja brzmi "Load hive" - nie mam
pod reka polskiego systemu zeby sprawdzic jak to jest po polsku

> wiem co robic :) a nie ma jakiegos wspanialego programu coby emulowal
> regedit.exe WindowsaXP?

regedit jest w windows 2000 ale nie ma tej funkcjonalnosci ktora
potrzebujesz, w Windows Xp polaczono funkcje regedit i regedt32 w jeden
program

> Raczej nie dla mnie ;) Licze na cierpliwosc :)

prosze bardzo

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl