Re: rejestr+winnt+winxp

Autor: Pawel Borkowski <sonbubu_at_USUN_TE_SMIECIwp.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 19:24:39 MET DST

W artykule <cfaugh$p2p$1@inews.gazeta.pl> Tomasz Onyszko napisał(a):

> aaa a teraz masz Windows NT czy Windows 2000
> <cytat>
> Mianowicie chodzi mi o to, mialem WinXP, ale ze mnie denerwowal
> postanwoilem zainstalowac Win2k...
> </cytat>
> Bo z tego mi wychodzi ze Windows 2000
Tak, sorry za zamieszanie :) Mam Windows 2000 SP3 :)

> wiec w windows 2000 robisz start -> uruchom -> regedt32.exe
>
> w tymze programie robisz to co napisalem a jako plik ktory masz toworzyc
> wskazujesz d:\Windows\system32\config i odpowiedni plik ktory chcesz
> otworzyc
nie mam pliku config tylko config.nt... oraz katalog config. Chce
poprostu odzyskac hasla oraz rozne dane... jak to plik ktory mam
otworzyc? (nie ma opcji Plik => Otworz or smth :) ) ogolnie to nie
wiem co robic :) a nie ma jakiegos wspanialego programu coby emulowal
regedit.exe WindowsaXP?

> hmm, raczej proste

Raczej nie dla mnie ;) Licze na cierpliwosc :)

Pozdrawiam
        Pawel

*	Pawel Borkowski			*
*		GG: 1394061		*