Re: fragmenty kodu win ktore wyciekly - skad wziasc

Autor: Adam 'aimsoft' Michalski <aimsoft_at_aimsoft.neostrada.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 21:04:35 MET DST

"Jacek_" <jackson@pf.pl> wrote in message news:4117c46e@news.vogel.pl...
> witam
> wprawdzie to juz stary temat, ale ostatnio troche o tym czytalem w
> jednej z gazet, chodzi o wyciek fragmentow kodu systemow microsfotu (NT
> 4.0, SP1 do 2000) oraz IE5.0
> slyszalem ze krazy w p2p, ale czy jest jakas stronka(lub ftp) z ktorej
> mozna by to sciagnac?

Poszukaj na eMule, pod haslami Windows 2000 Source Code. Ja cos takiego
znalazlem (za ktoryms tam z kolei razem - jest mnostwo fake-ow, w ktorych
ludzie wrzucaja dla jaj np. kernel linuxa :-) ) i wyglada na rzeczywisty kod
z MS.
Jest tam troche integralnych czesci systemu (siec, memory management, UI),
ale brakuje najciekawszych czesci - np. zrodel do NTFS