Re: Nieistniejące pliki na partycji NTFS

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 21:26:14 MET DST

Użytkownik "Dariusz Kuliński / TaKeDa" <spam_goes_here@takeda.tk>
napisał w wiadomości news:1cgduztc7xkb7.dlg@stupidworms.takeda.tk

> W TC jak tworzę plik/katalog z kropką na końcu to on tą kropkę usuwa.

Jasne. Dlatego ja tworzyłem je po podlinkowaniu partycji Sambą do mojego
pingwinka ;-).

> Raczej tak. Jak to sprawdzić?

Zajrzyj do
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\FileSystem. Jeśli
nic nie zmieniałeś, to masz to włączone, a pytam dlatego, bo mamy
rozbieżne wyniki i warto byłoby dojść, skąd się biorą te różnice...

/odpowiadając zmień px na pl/