Re: XP SP2 - jak to bedzie?

Autor: Krzysztof Kaspruk <kkaspruk.BEZ_at_SPAMU.zamoy.2lo.lublin.pl>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 18:24:17 MET DST

Użytkownik "latet" <latet@rr.pl> napisał w wiadomości
news:cf2f8h$5rj$1@host102-ursus.spray.net.pl...

> Fat32.
O Jezu! To masz taaaaaaaaaki cluster!!
(jeżeli mi by nie zależało na kompatybilności to bym miał wszystko
w NTFS - moją ulubioną cechą tego systemu plików jest kompresja -
zdaje się, że spowalnia trochę system (choć w sumie kwestia dyskusyjna -
przecież dzięki kompresji mniej danych musi zostać odczytanych z hdd),
ale dzięki temu oszczędza się trochę miejsca (na 30 GB jakieś 3 GB).
A po wtóre zdaje się, że chkdsk się nie uruchamia na ntfs po niekonwen-
cjonalnym wyłączeniu komputera (bo ntfs ma wbudowane naprawianie), chyba
że masz poważne problemy ze sprzętem).

--
Pozdrowienia
Krzysztof Kaspruk