Re: Po usunięciu wirusa windows xp się nie uruchamia dlaczego ?

Autor: Maciek Przewłoka <maciej54_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 07 Aug 2004 - 09:21:29 MET DST

Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):

> Użytkownik "Maciek Przewłoka" <maciej54@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:cf13cp$lub$1@inews.gazeta.pl
>
> Spawrdź, czy polecenie MAP wykonane spod Konsoli odzyskiwania zwraca
> prawidłową literkę partycji systemowej. Bo choć to nie wynika z
> przekazanych informacji, ale ona mogła się zmienić, a wówczas właśnie
> brak jest możliwości zalogowania się do profilu.

Witam ! Dzięki za odzew. Właściwie to nie jest mój komputer tylko próbuje
komus pomóc i to w dodatku na odległość. Gdyby po wydaniu polecenia MAP
okazało się że litera partycji systemowej jest nie prawidłowa to jakim
poleceniem zmienić żeby było poprawnie ?
gdzieś w sieci wyczytałem że przyczyną może być równierz uszkodzenie pliku
kernel32.dll czy jest to prawdopodobne ?
pzdr. Maciek Przewłoka