Re: Dostep do edycji rejestru

Autor: GMN <weq_at_tlen.pl>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 23:53:21 MET DST

Tomasz Onyszko wrote:

> nie sprawa sie o to nie rozbija
>
> sciezka ktora podalem jest sciezka w ramach zasad grupoweych, na
> przyklad dla lokalnych zasad dostajesz sie tam poprzez
>
> start -> gpedit.msc -> User onfiguration -> Administrative templates ->
> System -> prevent access to registry editing tool
>

> jezeli masz GPO na poziomie domeny to sprawdzasz to poprzez edycje tego GPO

Noo, wielkie dzieki...
Jutro w firmie psrawdze jak jest ustwione i sforsuje na enabled.
Swoja dorga - skad szary uzytkownik ma takie rzeczy wyciagac? Z ksiegi
w2k za ciezkie pieniadze? Bo ze do wsyzstkiego sie znajdzie dobra dusza
ktora podpowie to bym nie liczyl. Jest jakas strona gdzie jest fuuura
hintow do w2k?
Nota bede podlubie w tym group plicy - w ogole nie wiedzialem ze cos
takiego jest ;)
DZieki raz jeszcze
GMN