Re: Dostep do edycji rejestru

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 23:46:34 MET DST

GMN wrote:

> Yyyy... glupio mi to pisac - ale nie wiem hdzie jest "user
> configurtion", mozliwe ze sprawa sie robija bo nie napisalem ze mam w2k?
> Zapomnialem...

nie sprawa sie o to nie rozbija

sciezka ktora podalem jest sciezka w ramach zasad grupoweych, na
przyklad dla lokalnych zasad dostajesz sie tam poprzez

start -> gpedit.msc -> User onfiguration -> Administrative templates ->
System -> prevent access to registry editing tool

jezeli masz GPO na poziomie domeny to sprawdzasz to poprzez edycje tego GPO

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl