Re: vmware - zarzadzanie pamiecia

Autor: Krzysztof Kaspruk <kkaspruk.BEZ_at_SPAMU.zamoy.2lo.lublin.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 23:03:49 MET DST

Zainteresuj się M$ Virtual PC (dawniej Connectix). O tyle
lepszy ten program, że emuluje _prawdziwy_ sprzęt, a nie
jakąś winbadziewnąkartę VGA, która chyba nawet VESY nie miała,
i można na nim odpalać o wiele więcej systemów operacyjnych
(zorganizowanie driverów do S3 Trio i SoundBlastera16 dla OS/2,
Win3.1, WinNT 3.51 i paru innych to doprawdy żaden problem),
po wtóre to mamy udostępnianie plików między gościem a hostem,
które nawet w Dosie (czyli i Win31) działa, i programiki, które
wydają polecenie HALT dla dosa (czyli problem z procem odpada).
Co do pamięci, to nie mam pojęcia, ja dysponuję skromnymi 128
megabajtami:) (może ustawić vmware tak, żeby nie było żadnego
limitu?)

--
Pozdrowienia
Krzysztof Kaspruk