Re: Klopot z wielkoscia dysków w Disk Administartor

Autor: Piotr K. <dziejek7_at_2com.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 14:28:30 MET DST

news:centm8$pv4$1@polsl.gliwice.pl...
> [...]
oraz
Mirror

> Ja cały czas rozumiem, że Disk Administrator po prostu
> pokazuje rozmiar _całego_ dysku jako 8 GB. W takim przypadku
> nawet nie ma się co IMHO zastanawiać nad poprawnością procesu
> kopiowania dysku, bo niemożność "zobaczenia" reszty pojemności
> przez system nie może raczej być spowodowana źle skopiowaną
> zawartością dysku, a raczej tylko problemami z wykrywaniem
> dysku.

Zgadza się. Aczkolwiek w momecie podłączenia za pierwszym razem jednego z
nowych dysków (czyściutki, nowiutki, nic nierobione), Disk Administrator
pokazywał go jako niesformatowany 32GB. Po zapodaniu Mirror ze starego
(7.5GB) na nowy (32GB) widoczne już było tylko 8GB na nowym (partycja 7,1Gb
tak jak na starym + 900MB wolne). Po zaznaczeniu nowego dysku ponownie jako
niesformatowany, wielkośc było już tylko 8GB i tak już pozostaje bez względu
na to co robię.

> Warto jeszcze spróbować podmienić atapi.sys wersją z SP6a,
> ale gwarantując sobie możliwość późniejszego odwrócenia
> tej zamiany w razie kłopotów.

Może głupie pytanie - ale:
Polega to jedynie na podmianie tego pliku (atapi.sys) czy coś więcej ?
Doświadczenie z WinNT to ja mam niewielkie.... :-(

Piotr K.