Prawo do hibernacji ?

Autor: Marcin - <redox_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 14:12:15 MET DST

Witam

Troche oczytalem sie archiwum ale konkretnej odpowiedzi nie znalazlem.
Otoz na koncie adminia (win2k) moge wlaczyc hibernacje po okreslonym czasie
bezczynnosci np 10 min. Podczas gdy na koncie usera (nie uzytkownika
zaawnsowanego - ten mnie nie interesuje). Nie mam praw do zmiany tych opcji.
Podejrzewam ze moge gdzie w lokal policies przepisac/nadac prawa do
hibernacji po okreslonym czasie bezczynnosci na zwklego usera ale nie
potrafie tego znalezc a moze jest cos o czym niewiem.

p.s. hibernacja oraz stan uspienia dziala (reczna) na powyzszych kontach lecz
problem wystepuje gdy zostawie kompa na chwile i chce zeby sam wszedl w stan
hibernacji na koncie usera.

Z gory dziekuje za pomoc.