wadliwa łata + k7vza + w2k

Autor: d+ <housemusic[NOSHIT>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 13:30:37 MET DST

Ktoś zna problem z łatą do w2k (a także do xp sp1 - tam ma numer 819634)
który z połączeniem z płytą ECS-a k7vza zawiesza komputer i ogolnie trafia w
stabilność systemu (także zły zapis na dysku wogóle)
Problem jest taki, że nie instalowanie tej łaty niweluje problem, jednak nie
wiem jakie ona ma oznaczenie na systemie w2k, bo na XP się dowiedziałem.
Ktoś mi pomoże? Póki co siedze na czystym w2k + firewall i ciągle mi się
ktoś dobija do tftp :)