Re: Odzysk systemu z backupu, robil ktos ?

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 23:32:47 MET DST

Spajk wrote:

> Uruchomiłem backupowanie całego systemu (z system state) + active directory
> na tasiemce. Wszystko niby się ładnie zgrywa.
> Teraz pytanie - co jak padnie system ? Czy ktoś z was już odzyskiwał system
> z tasiemki ?

Niestety tak

> Na jakie problemy mam się przygotować ?
Jezel backup poszedl ladnie to ... teroetycznie powinno byc wszystko OK
Najwiecej problemow jest wtedy gdy zmienia sie sprzet itp.

> Czy da się odzyskiwać na inny sprzęt (obecnie sewer jest na maszynie 2
> procesorowej), jeśli padnie i nie będzie takiej samej sztuki ?

Czytaj a bedzie ci odpowiedziane:
http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=263532
http://support.microsoft.com/?kbid=249694
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;287061&sd=tech