Odzysk systemu z backupu, robil ktos ?

Autor: Spajk <bez_at_dresu.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 18:36:08 MET DST

Uruchomiłem backupowanie całego systemu (z system state) + active directory
na tasiemce. Wszystko niby się ładnie zgrywa.
Teraz pytanie - co jak padnie system ? Czy ktoś z was już odzyskiwał system
z tasiemki ? Na jakie problemy mam się przygotować ?
Czy da się odzyskiwać na inny sprzęt (obecnie sewer jest na maszynie 2
procesorowej), jeśli padnie i nie będzie takiej samej sztuki ?