Re: Zamulajacy svchost

Autor: Marek Janaszewski /USUN_TO. z adresu!/ <USUN_TO.j_marek_at_gazeta.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 01:12:43 MET DST

W wiadomości: cejq4l$c0f$1@inews.gazeta.pl,
Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> napisał(a):
> [...]
[...]
> Moze na dzien dobry odpal process explorer (www.sysinternals.com)
> albo inne podobne narzedzie i przesledz ktory proces zaczyna ci
> zzerac czas procesora a potem poszukaj przyczyny

Witam!

Chyba usługi, po jeśli o proces to już wiadomo jest to svchost. W każdym
razie jedna z instancji programu Svchost. Czyli host dla usług w postaci
.dll-ek. Niestety zwykle uruchamia kilka usług, więc dalej pozostaje
eksperymentować, która za co odpowiada. Ten sam problem pojawia się przy
identyfikacji otwartych portów TCP/UDP.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski