Re: Blokada PenDriva

Autor: Marek Janaszewski /USUN_TO. z adresu!/ <USUN_TO.j_marek_at_gazeta.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 01:02:06 MET DST

W wiadomości: cejqop$esg$1@news.onet.pl,
Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Ale on chce, żeby nie trzeba było nic instalować. Chociaż WinZipa
> chyba każdy ma...

Witam!

Nie jest tak prosto, nowe wersje charakteryzują się nowymi algorytmami
szyfrowania aby były trudniejsze do złamania. Kiedyś dostałem Rar-a,
myślałem, że uszkodzony a tu z czasem okazało się, że taka niespodzianka.

Zatem sprawę trzeba by przypilnować gdzieś w ustawieniach. Porządny program
powinien mieć możliwość sterownia tym. Oczywiście przenośność kosztem
bezpieczeństwa. Bo po coś te nowe algorytmy zaimplementowano

Może archiwa samorozpakowujące? O ile wiem WinRar-e można pokusić się nawet
o mały instalator plików. Zapyta gdzie zapisać, itd. Aby z taki dobrodziej
sensownie korzystać to chyba trzeba mięć zarejestrowaną wersje tych
produktu. W innym przypadku AFAIK będą ograniczenia albo jakieś nieprzyjemne
okna dialogowe.

Dodatkowo w WinRaz-e można stworzyć profil, który będzie zawiera zestaw
ustawień, na podstawie, których program ma przygotować takie archiwum.
Profil przechowywany jest w rejestrze, można stworzyć skrót na pulpicie. To
na wypadek, gdyby trzeba było tak archiwizować regularnie.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski